بیجار- جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: مکتب حاج قاسم اهمیت بسیار زیادی دارد و امروز این مکتب به یک راه تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمشید رضایی صبح پنج شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی در بیجار اظهار کرد: جهاد تبیین از اهمیت بسیار یادی برخوردار است و مردم ما باید بتوانند حق را از باطل تشخیص دهند.

وی افزود: دشمنان از بصیرت مردم هراس دارند و با دروغ گویی سعی دارد جوانان ما را منحرف کنند و نا امیدی را در جامعه ایجاد کنند.

سردار رضایی ادامه داد: امروز همه ما وظیفه داریم در هر جایگاهی که هستیم و در هر فضایی که قرار داریم به جهاد تبیین بپردازیم و مردم را آگاهی و روشن کنیم.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به مسئله فلسطین نیز گریزی زد و ابراز داشت: طوفان الاقصی که توسط حماس انجام شد رژیم غاصب اسرائیل دارای قوی‌ترین اطلاعات در جهان است و در پنج سال اخیر سازمان سیاه آمریکا نیز در حال آموزش است و قدرت اطلاعات اسرائیل در این حد زیاد است.

وی افزود: رهبر فرمود طوفان الاقصی موجب شکست اسرائیل غاصب شد و هیبت پوشالی این رژیم صهیونیستی را در هم شکست و این از برکات مکتب حاج قاسم است.

سردار رضایی گفت: امروز دشمنان هیچ حرفی برای گفتن ندارند و تنها کار آنها ریختن بمب بر سر مردم بی پناه غزه است.

وی اضافه کرد: مکتب حاج قاسم اهمیت زیادی دارد و رهبر معظم انقلاب فرمودند به حاج قاسم به عنوان یک مکتب نگاه کنید.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: مکتب یک راه است و مسیر است و مکتب حاج قاسم به واسطه اخلاص و صداقت ایشان امروز به عنوان یک راه تبدیل شده است.

امنیت ایران اسلامی مدیون حاج قاسم است

سردار رضایی گفت: در مکتب حاج قاسم اقتصاد، امنیت، عبادت، سیاست خارجی، فریاد رسی به مردم مظلوم وجود دارد و امروز امنیت ایران اسلامی و حتی عراق و سوریه، جبهه مقاومت، یمن، لبنان و سوریه مدیون حاج قاسم است.

وی به اهمیت مکتب حاج قاسم اشاره کرد و ابراز داشت: چه مکتبی بالاتر از این می‌تواند باشد و مکتب حاج قاسم امروز نه در منطقه بلکه در جهان نفوذ پیدا کرده است.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اعلام کرد: جنگ امروز یک جنگ بین کفر و اسلام و حق و باطل می‌باشد دشمنان تلاش دادند اسلام را از بین ببرند بنابراین در تمام عرصه‌ها ما باید پای کار باشیم.

رضایی عنوان کرد: هرجایی که یک قدم کوتاه بیایم و غفلت کنیم دشمن پیش روی می‌کند بنابراین ما باید متحد و منسجم پیرو ولایت فقیه باشم و در برابر دشمن بایستیم.

وی تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه امسال، مردم باید در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند تا قدرت چانه زنی ما در دنیا بالا برود.