اردبیل- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی به عنوان جبهه مقاومت با ترور و برخی رفتارهای نابخردانه دشمنان مخدوش نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده عصر پنجشنبه در مراسم محکومیت عاملان جنایت دیروز کرمان در امامزاده سید صدرالدین اردبیل، اظهار کرد: دشمن امروز تمام توان خود را به کار برده تا مانع از وحدت و همگرایی امت اسلامی شده و اجازه ندهد تا جریان تحول‌آفرین و تمدن‌ساز در کشور شکل بگیرد.

وی تصریح کرد: در حادثه تروریستی دیروز ایادی کفر با به خاک و خون کشیدن انسان‌های بیگناه سعی کردند تا در حرکت پرخروش ملت ایران در دفاع از اندیشه حاج قاسم سلیمانی خللی به وجود آورند اما نه تنها این هدف محقق نشد بلکه رفتار ناجوانمردانه آنها با محکومیت جهانی روبه‌رو شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: قطعاً در این حوادث دست آمریکا و صهیونیسم آشکار است چرا که مسببان چنین حوادث تلخ سردمداران مستکبر جهانی هستند که اجازه نمی‌دهند تا امت اسلامی نمایشی از وحدت و همگرایی خود را نشان دهند.

حجت‌الاسلام جعفرزاده افزود: مردم اردبیل در کنار امامزاده سید صدرالدین گرد هم آمدند تا بار دیگر به دشمنان اعلام کنند که مکتب راه و مرام سردار دل‌ها پا برجاست و هیچکس نمی‌تواند محبوبیت این سردار را از دل امت اسلامی جدا کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: حرکت دشمن در مسیر مأیوس کردن ملت ایران است در حالی که آنها از اراده و باور اعتقادی ملت ما خبر ندارند و همواره بر طبل توخالی می‌زنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل اضافه کرد: این حرکت‌های ناجوانمردانه که در حقیقت کودک‌کشی و شهادت انسان‌های بیگناه است، هیچ خللی در حرکت ملت ایران برای شکل‌گیری تمدن اسلامی به وجود نمی‌آورد بلکه زمینه تقویت جبهه مقاومت و پیشبرد بهتر امور را نیز فراهم می‌آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم شرکت‌کنندگان از اقشار مختلف مردم اردبیل خشم و انزجار خود را از عاملان جنایت کرمان اعلام کرده و خواستار محاکمه مسببان این حوادث تلخ و ناگوار شدند.