یاسوج- امام جمعه شهر چرام گفت: این حادثه تروریستی نشانه شکست و درماندگی دشمن است و دشمنان، پس از مواجهه با شکست در این زمینه به واسطه اتحاد و بصیرت مردم ایران، اقدام به ترور کور کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید نورالله افشار ظهر جمعه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر چرام افزود: ملتی که مرگ را شهادت می‌داند، شکست در قاموس آن ملت راه ندارد و به‌راستی که شهید سلیمانی برای دشمنان ایران به مراتب خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است. دشمن پس از ترور بزدلانه این سردار ایرانی، سعی در ترور شخصیت و اهداف والای وی از طریق فعالیت‌های رسانه‌ای و تبلیغی داشت.

افشار اظهار داشت: این حادثه تروریستی نشان داد که دشمنان ایران نه تنها از دلاور مردی‌های سردار بزرگ اسلام و ایران، حاج قاسم سلیمانی در میدان نبرد هراس و واهمه داشتند بلکه از یاد و خاطره او نیز نگران و خشمگین هستند.

وی با بیان اینکه آمریکا و صهیونیست‌ها در نقاط مختلف منطقه ضرب شصت جبهه مقاومت را دیده‌اند، گفت: باز هم دشمنان با پاسخی سخت، سنجیده و قدرت‌مند از سوی جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهند شد.

امام جمعه چرام بیان داشت: نهادهای انتظامی و امنیتی، در طول ماه‌های گذشته، توطئه‌های زیادی را خنثی کرده‌اند و از بسیاری از رفتارهای وحشیانه مشابه حادثه کرمان جلوگیری کرده‌اند.

وی افزود: نوع فعالیت‌ها و زحمات نیروهای امنیتی، محرمانه و سرّی بوده و برای لطمه ندیدن امنیت روانی جامعه، نتایج بسیاری از اقدامات ارزشمند ایشان قابل اعلام عمومی نیست.

افشار تصریح کرد: تمام تنفرها و فریادها، در شرایط کنونی باید متوجه ام الفساد دنیا آمریکا و رژیم جعلی به عنوان عوامل اصلی این جنایات باشد، دست آغشته به خون مردم غزه، همان چنگال خون‌ریز زائران مظلوم حاج قاسم است.