سیریک - رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک، از وقوع یک تصادف مرگبار در شهرستان سیریک، در محور سیریک به دوراهی روستای گونمردی خبرداد.

مجتبی مهتر پور درگفتگو با خبرنگار مهر، به تشریح این حادثه پرداخت و بیان کرد: امروز ظهر یک دستگاه خودرو پژو پارس و یک دستگاه خودرو تیبا، بعداز دوراهی روستای گونمردی با همدیگر برخورد شدیدی می‌کنند که این برخورد باعث واژگونی هر دو خودرو می‌شود، که به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ شهرستان سیریک گزارش شد، که بلافاصله سه دستگاه آمبولانس، از پایگاه شهری سیریک ، پایگاه جاده ای سیکویی و پایگاه گوان به محل حادثه اعزام شدند.

مهتر پور با بیان اینکه، تیم‌های امدادی نیز بعد از دقایقی در صحنه حادثه حاضر شدند، افزود: متاسفانه سطح برخورد خودروها با یکدیگر بسیار شدید بوده و این حادثه منجر به مصدومیت و فوتی ۵ نفر می شود که ۱ نفر از سرنشینان دو خودرو در دم فوت می شود، و از ۴ مصدوم اعزامی به بیمارستان سیریک ۳ مصدوم با توجه به شدت جراحات وارد شده هم فوت شدند.

وی اضافه کرد: یک نفر از مصدومین این حادثه پس از دریافت اقدامات درمانی لازم توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ برای ادامه درمان به بیمارستان حضرت ابوالفضل(عج) شهرستان میناب منتقل شدند.