سنندج_ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: سربازان راه شهید سلیمانی جنایت دشمنان را در گلزار شهدای کرمان تحمل نخواهند کرد و عوامل این حادثه تروریستی پاسخ سختی را دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمد سادات صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه تروریستی کرمان اظهار کرد: دشمن ذلیل و مضمحل صهیونیست به سرکردگی آمریکای جنایتکار و عوامل تکفیری خود دست به جنایت مذبوحانه‌ای زد و با اقدامی تروریستی در گلزار شهدای کرمان و شهادت جمعی از هموطنان مظلوم و بیگناه‌، خوی ددمنشانه خود را بیش از همیشه نمایان کرد.

وی با بیان اینکه اقدامات تروریستی دشمن در گلزار شهدا بیانگر هراس، رژیم غاصب صهیونیستی و اربابان او از زائران حاج قاسم است، افزود: برای پنهان کردن شکست مفتضحانه و آبروی از دست رفته خود به دست رزمندگان جبهه مقاومت که پرورش یافتگان مکتب شهید سلیمانی هستند، دست به این تلاش مذبوحانه زده‌اند.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: بی‌شک این حماقت ذلیلانه رژیم صهیونیستی و عوامل تکفیری او ذره‌ای خلل بر اراده ملت ولایت‌مدار و انقلابی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت وارد نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: سربازان راه شهید سلیمانی رذالت و جنایت این حرکت را تحمل نخواهند کرد و عوامل این حادثه تروریستی پاسخ سختی را دریافت خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: ما به نیروهای نظامی و امنیتی خود اعتماد کامل داریم اما معتقدیم تردید و تعلل در پاسخ قاطع و خشن و پشیمان کننده به دشمن صهیونیستی و عوامل تکفیری آن باعث افزایش این دست جنایات گشته و همچنان باید شاهد فجایعی خونین‌تر علیه ملت عزیزمان باشیم.