کرمان- امام جمعه کرمان گفت: دشمن بداند راه شهدا و راه شهدای حادثه تروریستی کرمان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح شنبه در مراسم یادبود شهدای دانش‌آموز انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان، اظهار کرد: روح شهید سلیمانی امروز دنیا را تسخیر کرده است.

وی در این مراسم که که با عنوان رفیق شهیدم برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با بیان خاطره ای از این شهید، افزود: روزی حاج قاسم با چشمانی پر از اشک از من خواست دعا کنم تا زودتر برود!

علیدادی سلیمانی ادامه داد: زمانی که دلیل این حرف حاج قاسم را پرسیدم، او جواب داد؛ وقتی اشک دختران و کودکان سوری، عراقی و یمنی و را می‌بینم و کاری از دستم برنمی آید، برایم قابل تحمل نیست.

امام جمعه کرمان سپس تاکید کرد: برخی‌ها فقط شعار طرفداری از زن و حقوق زن سر می‌دهند در حالیکه امروز در برابر این جنایات سکوت کرده اند.

وی افزود: جرم و گناه زنان و کودکان ما چیست که اینگونه باید در مسیر پیاده‌روی عادی پرپر بشوند.

علیدادی سلیمانی بیان کرد: هر فردی روزی از این دنیا می‌رود اما نحوه رفتن انسان‌ها با هم خیلی متفاوت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان تاکید کرد: بعضی‌ها طوری صحنه دنیا را ترک می‌کنند که خیلی‌ها در ماتم و عزای آنها می‌نشینند و فقدان آنها قابل تحمل نیست.

وی ادامه داد: شهید و شهیده جزء انسان‌هایی هستند که وقتی از بین ما می‌روند هم در پیشگاه خدا عزیز هستند و هم پیش مردم عزیز می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: حتی آنهایی که او شهید نمی‌شناسند وقتی خبر شهادتش را می‌شنوند ناراحت و غمگین می‌شوند.

علیدادی سلیمانی یادآور شد: وقتی به شهید حاج قاسم سلیمانی خبر دادند که زن و بچه ایزدی‌ها گرفتار هستند خودش را به سرعت به آنجا رساند.

وی ادامه داد: به شهید سلیمانی گفتند که اینها مسلمان نیستند اما حاج قاسم گفت فرقی نمی‌کند؛ انسان که هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه از خدا می‌خواهیم ما را ادامه دهنده راه شهدا قرار بدهد، گفت: دشمن بداند راه شهدا و راه شهدای حادثه تروریستی کرمان ادامه دارد.