بیجار- فرمانده سپاه بیجار گفت: انتخابات، یکی از مهمترین عوامل بازدارندگی دشمن در جای خود است و همین امر ضرورت شرکت در انتخابات را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رجب‌پور پیش از ظهر یکشنبه در آئین گرامیداشت شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و اولین یادواره شهید باقری در روستای گوگقاش از توابع شهر پیرتاج اظهار کرد: امروز دشمنان قسم خورده ملت ایران اسلامی، از نام و یاد شهدا در هراس هستند و در سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی دیدید که دشمن، حضور ملت آزاده را در آئین گرامیداشت چهارمین سالروز شهادت سردار دل‌ها را تاب نیاورد و اقدام به عملیات تروریستی کرد و حدود یکصد نفر از هموطنانمان را به شهادت رساند.

رجب‌پور با اشاره به اینکه در اسفندماه امسال انتخابات برگزار می‌شود، تصریح کرد: انتخابات، یکی از مهمترین عوامل بازدارندگی دشمن در جای خود است و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، پاسخ سخت به بدخواهان و تروریست‌ها خواهد بود.

وی مشارکت و همدلی مردم در برگزاری انتخابات پیش‌رو را مهم خواند و افزود: مردم باید با حضور آگاهانه خود زمینه خنثی کردن توطئه‌های دشمن را فراهم کنند.

محبیان فرماندار شهرستان بیجار هم در این آئین به اهمیت موضوع انتخابات مجلس و خبرگان رهبری پرداخت و از همه افراد تأثیرگذار خواست، نسبت به این موضوع دقت داشته باشند.

محمدحسین محبیان بیان کرد: افراد تأثیرگذار می‌توانند با روشنگری و آگاه‌سازی مردم به‌ویژه جوانان، زمینه‌ساز حضور حداکثری آنها به پای صندوق‌های رأی باشند.

در این مراسم یکی از اهالی هم به بیان مسائل و مشکلات موجود در روستا پرداخت و خواستار توجه مسؤولان به رفع این مشکلات شد.