گرگان- معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان بااشاره به اینکه دشمن از پیوندهای اجتماعی هراس دارد و دست به ترور می زند، گفت: آنها نمی خواهند این پیوندهای مومنانه و مخلصانه در جامعه محقق شود.

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص حادثه تروریستی کرمان، شهادت را مایه فخر و عزت مردم ایران دانست و اظهار کرد: همان طور که حاج قاسم سلیمانی گفت «ما ملت امام حسینیم» و در مکتب عاشورا یاد گرفته‌ایم که تن به ذلت ندهیم.

وی افزود: جریان استکبار، نفاق و صهیونیستی فکر نکنند ما از مرگ، آن هم از مرگ با شهادت هراس داریم در مکتب سید الشهدا آموختیم که شهادت اوج عزت و اقتدار ما است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه این گونه ترورها نشان از ترس و وحشت دشمن دارد، گفت: ترور را کسانی انجام می‌دهند که جرأت نشان دادن خود و یا مقابله رو در رو را ندارند اگر اینها جرأت داشتند به میدان می‌آمدند.

وی ادامه داد: تجمعات و پیوندهای اجتماعی که حول محور امام و اساساً فرهنگ ایثار و شاهدت برگزار می‌شود همیشه موجب وحشت دشمن بوده است.

سخنان پوپولیستی دشمن تنها یک فریب برای افکار عمومی جامعه

دیلمی اظهار کرد: اینکه مردم دلداده مکتب امام و انقلاب در یک مکانی جمع می‌شوند و در مورد موضوع مهمی چون تعالی انقلاب و اسلام باهم، هم عهد و هم قسم می‌شوند موجب وحشت دشمن می‌شود لذا دشمن از این موضوعات هراس دارد و دست به ترورهای کور و تلخ می‌زند. آنها نمی‌خواهند این پیوندهای مومنانه و مخلصانه در جامعه محقق شود.

وی افزود: کشتن مردم بی دفاع نشان می‌دهد سخنان پوپولیستی آنها و شعارهای چون «زن زندگی آزادی» به راه انداختند تنها یک فریب برای افکار عمومی جامعه است. اگر اینها مدافع حقیقی مردم بودند دست به این کار نمی‌زدند و این نشان سند نفاق و فریب دشمن است و افرادی که به راحتی اسیر جنگ روانی آنها می‌شوند باید توجه بیشتری داشته باشند و دشمن را بشناسند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه ترورها نشان می‌دهد که دشمن در همه عرصه‌ها در جبهه مقاومت و گفتمان انقلاب اسلامی شکست خورده و برای کسب آبرو دست به ترور می‌زند، گفت: دشمن هر کاری را انجام می‌دهد برای اینکه از مرگ خود جلوگیری کند اما مرگش حتمی است چون مقاومت تا آخرین لحظه ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن هزینه سنگینی را برای ایجاد خاورمیانه جدید با راه اندازی جریانات جدید به راه انداخته اما جبهه مقاومت آنها را ناکام گذاشت.

دیلمی اظهار کرد: این حادثه به همه ما اثبات می‌کند اهمیت قدر دانی از مدافعین حرم و امنیت کشور را فراموش نکنیم. اکنون ۴۵ سال است که جوانان نظامی و امنیتی ما در مقابل این تروریست‌های کودک کش ایستادگی کردند و آرامش را به همه ما هدیه داده‌اند.

مردم نباید اسیر جنگ روانی دشمن شوند

وی با بیان اینکه برخی‌ها نباید با یک انفجار اسیر جنگ روانی دشمن بشوند، افزود: همه ما باید در کنار نیروهای گمنام و مخلص امنیتی و نظامی کشور محکم و مقتدر ایستادگی کنیم.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند ما به قله نزدیکیم و باید مراقب جنگ روانی دشمن باشیم، گفت: ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت حقیقتاً یک جهاد مهم و عظیم است که ترویج آن کمتر از خود شهادت نیست. دشمن از فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت می ترسد و لرزه به اندامش می‌افتد، تلاش می‌کند تا این اجتماعات محقق نشود.

وی افزود: اینکه بعد از ۴ سال مردم دلداده مکتب حاج قاسم با تاسی فرهنگ عاشورا یک جا جمع می‌شوند و برای مبارزه با استکبار، حذف رژیم جعلی صهیونیستی و انتقام سخت دشمن هم عهد می‌شوند آنها را به هراس انداخته و با اجیر کردن چند انسان فریب خورده و به کار گیری جریان نفاق و نفوذ و حمایت‌های دیگر دست به چنین جنایتی می‌زنند.

دشمن منتظر پاسخ کوبنده کار خود باشد

دیلمی اظهار کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری از هم اکنون اینها باید منتظر پاسخ کوبنده باشند و آماج قطعی سرکوب و مجازات آنها ادامه پیدا خواهد کرد. انتقام این شهدا و همه شهدای جبهه مقاومت و غزه را به فضل الهی جبهه اسلام ناب و جبهه مقاومت از تک تک آنها خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: ما ملت و مردمی هستیم که برای صیانت از حریم امامت و ولایت برای زمینه سازی ظهور حضرت ولی عصر (عج) آماده جان فشانی هستیم.