شیراز-جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۱۲۳ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع بنزین و گازوئیل در بازرسی از ۴ دستگاه کامیون در شهرستان داراب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار یوسف ملک‌زاده گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، روز گذشته مأموران انتظامی پاسگاه "قلعه بیابان" داراب حین گشت زنی و کنترل محور مواصلاتی بندرعباس-شیراز در یک عملیات ضربتی به ۴ دستگاه کامیون حامل سوخت مشکوک و آنها را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

وی افزود: در بررسی‌های لازم مشخص شد این کامیون‌ها حامل ۶۴ هزار و ۷۰۰ لیتر بنزین و ۵۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع می‌باشند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این مأموریت در مجموع ۱۲۳ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۳۸ میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در این خصوص هر ۴ راننده قاچاقچی پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود به منظور مشارکت در این امر، هرگونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.