وزارت دفاع سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد که ۸ نظامی و یک غیرنظامی در عملیات تروریستی علیه یک اتوبوس حامل نظامیان سوری در جنوب تدمر جان باختند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، وزارت دفاع سوریه اعلام کرد که یک اتوبوس حامل نظامیان سوری در جنوب تدمر با حمله تروریستی مواجه شده است.

بر اساس بیانیه وزارت دفاع سوریه، در این حمله که با یک بسته انفجاری به انجام رسیده، ۸ نظامی و یک غیرنظامی جان‌باخته‌اند و ۱۱ نظامی و ۲ غیرنظامی دیگر نیز زخمی شده‌اند.

این در حالی است که پیش‌تر اسپوتنیک گزارش داد که گروه تروریستی داعش ۲ حمله همزمان را علیه شماری از نظامیان ارتش سوریه به انجام رسانده است. بر این اساس در جریان یکی از این حمله‌های تروریستی که اتوبوس حامل نظامیان سوری را در منطقه «المحطه الثالثه» در صحرای تدمر واقع در حومه شرقی حمص هدف قرار داد، ۱۴ نظامی ارتش سوریه جان باختند و ۱۹ نظامی دیگر نیز زخمی شدند.

علاوه بر این اسپوتنیک گزارش داد که در حمله‌ای همزمان، تروریست‌های داعش یک افسر و یک نیروی امدادی سوری را در حمله‌ای مشابه در صحرا «اثریا» واقع در حومه غربی رقه کشتند. این حادثه پس از درگیری میان نیروهای سوری و تروریست‌های داعش رخ داد و پس از درگیری نیز تروریست‌های داعش به عمق صحرا عقب‌نشینی کردند.