تیم ملی فوتبال ایران موفق شد در آخرین بازی تدارکاتی خود پیش از آغاز جام ملت های آسیا، تیم ملی اندونزی را مغلوب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و اندونزی در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ شامگاه سه شنبه ۱۹ دی در زمین باشگاه الریان رو در روی هم قرار گرفتند که شاگردان قلعه نویی در پایان موفق شدند با نتیجه پر گل ۵ بر صفر حریف خود را شکست دهند و با پیروزی گام به جام ملت‌ها بگذارند.

ایران در گروه C با تیم‌های فلسطین، امارات و هنگ کنگ همگروه است و شامگاه ۲۴ دی در اولین بازی خود به مصاف تیم فلسطین خواهد رفت. سایت «dubaisports» امارات در خبری به برتری تیم ملی ایران پرداخته و در مطلب خود آورده است: ایران مقابل اندونزی برد مقتدرانه‌ای را کسب کرد. این دومین پیروزی ایران در راه جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ بود و آنها روز جمعه ۱۵ دی در اولین بازی تدارکاتی خود به مصاف تیم ملی بورکینافاسو رفتند و با نتیجه دو بر یک این را مغلوب کردند.

تیم ملی فلسطین هم روز گذشته در دیدار تدارکاتی رو در روی عربستان سعودی قرار گرفت و با تساوی برابر این تیم، باعث شرمساری شاگردان روبرتو مانچینی شد. تساوی با عربستان دومین تساوی برای تیم فلسطین در آماده سازی برای جام ملت‌های آسیا بود و آنها در بازی نخست تدارکاتی خود مقابل تیم المپیک الجزایر نیز به تساوی یک بر یک رسیده بودند.

برنامه دیدارهای تیم ملی به شرح زیر است:

* ایران - فلسطین (۲۴ دی - ساعت ۲۱ - ورزشگاه اجوکیشن سیتی)

* ایران - هنگ کنگ (۲۹ دی - ساعت ۲۱ - ورزشگاه خلیفه)

* ایران - امارات (۳ بهمن - ساعت ۱۸:۳۰ - ورزشگاه اجوکیشن سیتی)