یک نماینده مجلس ملی فلسطین گفت: ملت فلسطین پایدار است و ما تسلیم نمی‌شویم و پرچم سفید را بالا نمی‌بریم؛ ما مبارزه خود را ادامه می‌دهیم و در برابر دشمن متجاوز، ایستادگی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، «فهمی الزعاریر» نماینده مجلس ملی فلسطین امروز در پنجمین نشست اضطراری کمیته فلسطین PUIC، اظهار کرد: باید کشورهای اسلامی از ملت فلسطین حمایت کنند؛ روابط دو جانبه برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی و عادی‌سازی روابط با این رژیم، مجوزی برای ادامه کشتار مردم فلسطین است.

فهمی الزعاریر افزود: نزدیک به ۹۶ روز از تجاوز به فلسطین و حمله به غزه می‌گذرد و در این مدت، چندین تُن مواد منفجره روی سر مردم فلسطین ریخته شده و هنوز هم جنایات و تجاوز اسرائیلی‌ها در غزه ادامه دارد.

وی ادامه داد: این جنایات فجیع اسرائیل علیه فلسطین شرم‌آور است‌؛ آنان انواع خشونت را درباره غزه به کار گرفتند و هزاران کشته و زخمی داریم.

نماینده مجلس ملی فلسطین با بیان اینکه هتک حرمت به مسجد الاقصی ادامه دارد، گفت: کمک‌رسانی به مردم غزه و جلوگیری از کوچاندن مردم غزه، مورد اجماع مردم مسلمان است؛ اولویت اصلی این است که برای توقف نسل‌کشی و جنایت اسرائیل اقدام شود؛ مردم فلسطین دچار گرسنگی و قحطی هستند و باید از آنان حمایت شود.

وی تاکید کرد: ملت ما از سرزمین فلسطین خارج نمی‌شود و کوچ اجباری را رد می‌کنیم؛ کشورهای اسلامی باید از ملت فلسطین حمایت کنند. با وجود کشتارها و همه جنایات اسرائیل، ملت فلسطین پایدار است و ما تسلیم نمی‌شویم و پرچم سفید را بالا نمی‌بریم؛ ما مبارزه خود را ادامه می‌دهیم و در برابر دشمن متجاوز، ایستادگی می‌کنیم.