رییس مجلس سوریه گفت: آرمان فلسطین در وجدان ملت ماست و ما در کنار مردم فلسطین ایستاده‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، «حموده صباغ» رییس مجلس سوریه امروز در پنجمین «نشست اضطراری کمیته دایمی فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (PUIC)» اظهار کرد: در ابتدا و از طرف مجلس ملی سوریه بابت حمله تروریستی در کرمان با مردم ایران ابراز همدردی کرده و تسلیت خود را خدمت خانواده‌های شهدا اعلام می‌کنم و از خداوند درخواست شفای عاجل برای مجروحان دارم.

رییس مجلس سوریه گفت: آرمان فلسطین در وجدان ملت ماست و ما در کنار مردم فلسطین ایستاده‌ایم و از آن‌ها دفاع می‌کنیم.

حموده صباغ گفت: رژیم صهیونیستی از روی عمد زیربناها و امکانات شهری و مردم غزه را مورد هدف قرار می‌دهد و برای این کار از کمک‌های فنی و لجستیکی آمریکا و کشورهای غربی استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: هدف رژیم صهیونیستی کوچاندن مردم فلسطین از سرزمین خودشان است. رژیم صهیونیستی با جنایت در سرزمین فلسطین می‌خواهد شرایط منطقه را تغییر دهد.

رییس مجلس سوریه بیان کرد: سرنوشت کسانی که تجاوز و جنایت می‌کنند، در زباله‌دان تاریخ است. زندگی بدون فلسطین وجود نخواهد داشت و راه مقاومت ادامه دارد تا در نهایت پیروزی برای فلسطین حاصل شود.

صباغ ادامه داد: سوریه از حمایت از فلسطین کوتاه نمی‌آید و ما از آن‌ها پشتیبانی می‌کنیم. ما کنار مردم فلسطین ایستاده و از آن‌ها دفاع می‌کنیم.