کرج- دبیر مجمع طراحان استان البرز از برگزاری مجموعه نشست‌های «گفت و گراف» به همت مجمع طراحان البرز با همکاری حوزه هنری این استان خبر داد.

حسین براتی در گفت وگو با خبرنگار مهر از برگزاری سلسله نشست‌های گفت و گراف به همت مجمع طراحان البرز با همکاری حوزه هنری این استان خبر داد و مطرح کرد: این جلسات معمولاً ماهی یک بار در حوزه هنری برگزار می‌شوند.

وی با اشاره به برگزاری چهار جلسه از این سلسله نشست‌ها تاکنون افزود: در برخی از این جلسات اساتیدی دعوت می‌شوند و به طرح مباحثی می‌پردازند و در بعضی از جلسات نیز طراحان در حوزه‌های مختلف گرافیکی با یکدیگر به گفت وگو می‌پردازند.

دبیر مجمع طراحان استان البرز مطرح کرد: اولین جلسه در خصوص گرافیک مذهبی و عاشورایی، دومین جلسه در مورد هوش مصنوعی، سومین جلسه در خصوص تعامل با کارفرما و چهارمین جلسه نیز در مورد مدیر هنری بود که با حضور طراحان البرزی برگزار شد.

براتی بیان کرد: با توجه به اینکه شاید همه ما به اساتید این حوزه دسترسی نداشته باشیم برگزاری این جلسات فرصت مناسبی برای افزایش دانش و اطلاعات مرتبط و هم افزایی میان هنرمندان طراح است. هدف این است که شرکت کنندگان پس از یکی دو سال احساس کنند در این حوزه رشد کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این جلسات ویژه طراحان در حوزه‌های طراحی گرافیک و تصویرسازی، کاریکاتور و موشن گرافیک و شرکت در آنها رایگان است، گفت: این نشست‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شوند و بخش‌هایی از فیلم‌های آنها نیز بعداً منتشر خواهد شد.