اهواز - استاندار خوزستان از برگزاری جلسه رفع موانع تولید استان و رفع موانع تولید برخی شرکت‌ها و تعاونی‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز چهارشنبه در جلسه ستاد رفع موانع تولید خوزستان که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، اظهار کرد: جلسه ستاد تسهیل و برداشت موانع صنایع به صورت مرتب در استان برگزار می‌شود. در این جلسه مواردی که برخی دستگاه‌ها به ویژه بخش خصوصی و شهرک‌های صنعتی اهواز، خرمشهر، دزفول و … داشتند مطرح شد؛ یکی از این موارد زمین‌هایی بود که در شهرک‌های صنعتی گرفته بودند اما کارگاه‌های خود را فعال نکردند لذا برای گرفتن زمین‌ها ارائه مطلب کردند و گزارش‌های نسبتاً خوبی گفته شد.

حسینی محراب ادامه داد: مشکل دیگر در مورد تعاونی مرزنشینان بود که آنها نیز مدتی است با مشکل مواجه شده اند و قرار شد امور مالیاتی، اتاق تعاون و بخش تعاون اداره کار و امور اجتماعی جلسه دیگری داشته باشند که ان‌شاءالله مشکل تعاونی‌های مرزنشین‌ها را حل کنند.

وی افزود: موضوع دیگر در رابطه با فولاد خرمشهر بود که در این خصوص نیز مقرر شد با یک بازنگری به اندازه نیاز به آنها زمین داده شود که اعضا آن را مصوب کردند، امیدوار هستیم مواردی که در این جلسات مطرح می‌شوند با جدیت دنبال شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: در این سال‌ها برای تولید سفارش شده و اکثر این تلاش‌ها هم برای این است تا موانع سر راه تولید برداشته شود و بتوانیم مشکل کارگاه‌ها و برخی از مدیران این بخش‌ها را از سر راهشان برداریم.