اهواز - رییس شورای شهر دزفول از انجام بی کیفیت لکه گیری خیابان های شهری انتقاد کرد و از نارضایتی مردم این شهر در این زمینه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید باقر موسوی فخر عصر امروز چهارشنبه در نشست رسمی شورای شهر با بیان اینکه بهبود کیفیت آسفالت یکی از دغدغه‌های شورای ششم بوده است، افزود: برای افزایش بهره‌وری شهرداری دستگاه فلاکس، کاتر و کامپکت در این دوره خریداری شده‌اند.

موسوی فخر در ادامه با انتقاد از لکه گیری های بی کیفیت سطح شهر افزود: به رغم تجهیزات خریداری شده از آنها استفاده نمی‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول در ادامه با بیان اینکه علاوه بر کیفیت، سرعت لکه گیری نیز بسیار پایین است، تصریح کرد: این امر موجب انتقاد و گلایه شهروندان شده است.

محمدحسن پرآور عضو شورای شهر دزفول نیز با اشاره به اینکه تسریع در لکه گیری و روکش آسفالت معابر خواسته عامه مردم است، گفت: در ماه‌های اخیر به دلیل کمبود قیر آسفالت، شاهد کاهش چشم گیر اجرای روکش آسفالت بوده ایم‌.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرداری در سال‌جاری سهمیه دولتی قیر را دریافت نکرده است، بیان کرد: نباید منتظر دریافت سهمیه باشیم و باید شهرداری را مکلف کنیم ماهانه ۲ میلیارد تومان از محل ارزش افزوده برای تهیه قیر تخصیص دهد.

غلامعلی رسالتی فر رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر دزفول نیز با بیان اینکه در روزهای اخیر مذاکرات خوبی برای خرید قیر صورت گرفته است، گفت: امیدواریم مذاکرات نتیجه داده و شاهد تأمین قیر و آغاز روکش چشم گیر آسفالت معابر باشیم.

وی افزود: افزایش کیفیت آسفالت نیازمند بهبود کیفیت مصالح است و باید به دنبال بروزرسانی و ارتقای سنگ شکن سازمان عمران نیز بود.

علیرضا مجدی نسب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر دزفول نیز در این خصوص با استناد به بودجه سال‌جاری اظهار کرد: برای لکه گیری، ترمیم و نگهداری مبلغ هفت و نیم میلیارد تومان و برای خرید قیر مبلغ پنج میلیارد تومان تخصیص داده شده و انتظار می‌رود شهرداری تا تأمین قیر دولتی نسبت به خرید از محل ردیف‌های تعریف شده اقدام کند.