خرم‌آباد - مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: با وجود بارش سنگین برف، با تلاش راهداران جاده‌های اصلی استان باز است و تردد در آنها با زنجیرچرخ صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شیروانی امروز جمعه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: باتوجه‌به بارش‌های سنگین اخیر با تلاش جهادی و شبانه‌روزی راهداران تمامی محورهای مواصلاتی استان باز و تردد برقرار است و راهداران با آمادگی کامل در پایگاه‌های جاده‌ای حضور دارند.

وی گفت: با ورود سامانه بارشی از روز پنجشنبه به استان شاهد بارش شدید باران و برف در اکثر نقاط استان بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، ادامه داد: با وجود بارش سنگین برف با تلاش جهادی راهداران عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی به‌موقع انجام شد، همچنین در برخی از محورهای شاهد ریزش سنگ بودیم که با تلاش راهداران محورها پاک‌سازی شد و در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان باز و تردد برقرار است.

شیروانی، بیان کرد: در حال حاضر گشت‌های راهداری با آمادگی کامل در پایگاه‌های جاده‌ای استان حضور دارند و به طور مداوم گشت‌زنی‌های لازم را انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: هم‌وطنان گرامی درخواست می‌شود باتوجه‌به مه‌گرفتگی شدید در محورها از سفرهای غیرضرور خودداری نمایند و در صورت سفر حتماً در تماس با سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.