نورآباد - فرماندار دلفان گفت: ارتفاع بارش برف در مرکز این شهرستان به ۴۰ سانتی‌متر رسیده و راه ارتباطی ۳۰۰ روستای شهرستان نیز مسدود شده است.

اصغر قهرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش شدید برف در شهرستان دلفان، اظهار داشت: در پی بارش شدید برف راه ارتباطی ۳۰۰ روستای این شهرستان مسدود شده است.

وی با بیان اینکه بارش برف در این شهرستان از روز گذشته آغاز شده است، عنوان کرد: بارش اولین برف زمستانی موجب خوشحالی مردم و به‌ویژه کشاورزان شده است.

فرماندار دلفان ارتفاع بارش برف در شهر نورآباد را ۴۰ سانتی‌متر و در ارتفاعات یک متر اعلام کرد و گفت: با تلاش راهداران جاده‌های اصلی این شهرستان باز است.

قهرمانی با اشاره به گرفتار شدن ۳۱ خودرو در برف محورهای مواصلاتی این شهرستان، بیان داشت: رانندگانی که قصد عبور از محورهای برف‌گیر این شهرستان از جمله گردنه «گاماسیاب» و «گشور» را دارند تاحدامکان از سفرهای غیرضرور اجتناب کنند و در صورت تردد خودروهای خود را به وسایل زمستانی از جمله زنجیرچرخ مجهز کنند.

بنابراین گزارش، شهرستان دلفان با دو هزار و ۷۴۰ کیلومترمربع مساحت یکی از مناطق سردسیر کشور به شمار می‌رود که هر ساله با بارش برف راه ارتباطی اکثر روستاهای آن مسدود می‌شود.