گرگان- امام جمعه گرگان گفت: رژیم صهیونیستی در مقابل نیروهای حماس و حزب‌الله دچار ضعف بسیار شدید شده و در حال عقب‌نشینی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان با اشاره به جنایاتی که در غزه در حال رخ دادن است، اظهار کرد: مردم غزه به خاطر حملات رژیم کودکش روزانه تعداد زیادی از عزیزان خود را از دست می‌دهند اما همچنان به ایستادگی و مقاومت خود ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی گمان می‌کرد طی چند روز می‌تواند جبهه مقاومت را شکست دهد، افزود: امروز این مقاومت نه تنها در غزه بلکه در کشورهای دیگر مستحکم‌تر شده است. همه دنیا شاهد زورگوی و آدم کشی اسرائیل هستند.

امام جمعه گرگان با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در مقابل نیروهای حماس و حزب‌الله دچار ضعف بسیار شدید شده و در حال عقب‌نشینی است، گفت: این شرایط باعث شده تا وزیر خارجه آمریکا به کشورهای عربی منطقه که بر روی حماس تأثیرگذار هستند سفر کند و با آنها وارد مذاکره شود که این خود نشان از شکست آنها دارد.

وی یادآور شد: در این مدت یکی از کشورهایی که محکم از غزه و فلسطین حمایت کرد یمن بود، این کشور با جلو گیری از تردد کشتی‌های حامل غذا، دارو و اسلحه برای صهیونیست‌ها توانست مسیر کشتی‌ها را دور تر کند و باعث عصبانیت جنایتکاران جهانی شده است.