کرج- سرپرست شرکت گاز استان البرز از انجام بیش از ۱۳ هزار فقره پایش دما در این استان از آغاز ماموریت پایش تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کامران ایمانی فولادی درباره کنترل دمای ادارات و مراکز عمومی مطرح کرد: با توجه به اینکه در روزهای سرد سال میزان مصرف گاز افزایش پیدا می‌کند، استفاده از آن طبق دستورالعمل و استاندارد خاص باید باشد.

وی عنوان کرد: از آغاز مأموریت پایش دما در استان البرز تاکنون ۱۳ هزار و ۳۵۳ پایش در استان البرز انجام شده که ۱۲ هزار و ۴۹ مورد مربوط به ادارات و یک هزار و ۳۰۴ مورد مربوط به باغ ویلاها و استفاده کنندگان از وسایل گرماتابش در محیط باز بوده است.

سرپرست شرکت گاز استان البرز عنوان کرد: در مدت زمانی که از پایش دمای رفاه در استان البرز از یکم آذر تا ۲۱ دی ماه ۱۴۰۲ می‌گذرد در مجموع ۴۷۴ اخطار صادر شده که ۱۱۴ مورد برای ادارات و ۳۶۰ مورد نیز برای باغ ویلاها، گرماتابش ها و CHP بوده است.

ایمانی فولادی بیان کرد: عده‌ای از مشترکان به اخطارهای کارشناسان شرکت گاز استان البرز توجهی نکردند که ۳۲۰ قطعی در این ایام صورت گرفت؛ ۶ قطعی برای ادارات و ۳۱۴ قطعی برای باغ ویلاها، گرماتابش ها و CHP بوده است.

وی خاطرنشان کرد: مشترکان در استان البرز با رعایت دمای رفاه ۱۸ درجه می‌توانند نقش اساسی در گازرسانی به هموطنان عزیز در اقصی نقاط کشور داشته باشند و از مشوق‌های شرکت ملی گاز ایران بهره مند شوند.