بیرجند-رییس پلیس راه خراسان جنوبی از اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای باربری حمل مواد خطرناک در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی خبر داد و گفت: در این طرح ۷۱۷ راننده متخلف اعمال قانون شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا رضایی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: به منظور کنترل رانندگان و ناوگان باربری با هدف انضباط بخشی و پیشگیری از وقوع تصادفات، طرح تشدید اقدامات کنترلی به مدت ۴۸ ساعت در محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی به اجرا درآمد.

رییس پلیس راه خراسان جنوبی بیان کرد: این طرح با حضور تیم هایی از گشت های پلیس راه سطح استان در مسیرهای اصلی اجرایی شد و ماموران پلیس راه نسبت به کنترل ناوگان باربری مواد خطرناک عبوری از حوزه استان خراسان جنوبی اقدام کردند.

سرهنگ رضائی با اشاره به اینکه در این طرح تعداد هزار و ۲۴۵ دستگاه خودروی سنگین مورد کنترل و بررسی قرار گرفت؛ خاطر نشان کرد: از این تعداد ۷۱۷ راننده متخلف نیز اعمال قانون گردیدند.

وی یادآور شد: در پایان طرح تعداد ۹۰ راننده متخلف به کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ معرفی شده و همچنین تعداد ۲۴ راننده که خودروی آنها دارای اضافه تناژ بوده به راهداری معرفی و تا انجام اقدامات قانونی متوقف گردیدند.