مشهد- رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: در برنامه تلویزیونی هر نامزد می‌تواند در مدت ۲۰ دقیقه خود را معرفی و برنامه‌های خود را اعلام کند.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی طباطبایی عصر یکشنبه در دیدار مدیران و سردبیران رسانه‌های خراسان رضوی اظهار کرد: در دوره یازدهم انتخابات مجلس شرایط برای تبلیغات تلویزیونی تمام نامزدها فراهم شده است. در حال حاضر ۱۹ فرستنده با در استان نصب شده که بهمن ماه راه اندازی می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی با اشاره به اینکه تبلیغات تلویزیونی برای کاندیداهای مجلس شورای اسلامی فراهم شده است، گفت: در برنامه تلویزیونی هر نامزد می‌تواند در مدت ۲۰ دقیقه خود را معرفی و برنامه‌های خود را اعلام کند.

وی با اشاره به اینکه مسیر تأمین مالی تبلیغات انتخاباتی نامزدها پیگیری می‌شود، بیان کرد: در این دوره مسیر پرداخت‌های مالی نامزدها برای تبلیغات انتخاباتی در کمیته‌ای به نام تبلیغات ثبت و مشخص می‌شود.

طباطبایی عنوان کرد: در برنامه تلویزیونی هر نامزد می‌تواند در مدت ۲۰ دقیقه خود را معرفی و برنامه‌های خود را اعلام کند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی اظهار کرد: در این دوره از انتخابات هشدارهای لازم برای جلوگیری از انتشار و نصب فهرست‌های متفرقه تبلیغاتی در روز پنج شنبه ۱۰ اسفند و نیرو روی رأی گیری ۱۱ اسفند داده شده است.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای جلوگیری از هر گونه تخلفی صورت گرفته است، افزود: عوامل انتظامی در شعب اخذ رأی برای نظارت آموزش‌های لازم را دیدند.

طباطبایی اظهار کرد: زیر ساخت‌های مخابراتی لازم در ۹۵ درصد گستره استان فراهم شده و برگزاری انتخابات مجلس کاملاً برخط برگزار می‌شود و تنها در برخی مناطق روستایی امکان برگزاری انتخابات برخط وجود ندارد.