اهواز - فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: یادواره شهدای ایذه در استقبال از کنگره ملی شهدای خوزستان که مقرر شده است اسفندماه امسال برگزار شود، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور پیش از ظهر امروز دوشنبه در مراسم سومین یادواره شهدای شهرستان ایذه گفت: امروز شهدا الگو و سرمشق همه ما هستند.

وی افزود: شهیدان با مجاهدت و ایثارگری‌های خود افتخار و حماسه آفریدند و امنیت و آسایش امروز ما مرهون شهدای گرانقدر است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه ادامه داد: در سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، مزدوران خود فروخته استکبار جهانی با جنایت تروریستی جمعی از هموطنانمان را به شهادت رساندند ولی ملت ما همیشه پایدار و استوار به مسیر باصلابت خود ادامه می‌دهد.

سردار سرتیپ پاسدار شاهوارپور بیان کرد: استان خوزستان رنگین کمان اقوام است و بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری خوزستان، محور وحدت و اتحاد ملت ایران است.

وی با اشاره به مجاهدت‌های مردم ایذه در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی، یاد و خاطره شهدای این شهرستان را گرامی داشت و گفت: در استقبال از کنگره ملی شهدای خوزستان در اسفند ماه یادواره‌های شهدای دزفول و آبادان برگزار و امروز یادواره شهدای شهرستان ایذه برگزار می‌شود.