اردبیل- معاون بهره برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: براثر بارش برف سه روز گذشته در اردبیل جریان برق به صورت کامل برقرار بوده و قطعی عمده در اردبیل نداریم.

ناصر عبداللهیان در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در حال حاضر تنها ۱۸ مورد خاموشی عمدتاً به صورت تک مشترکی را شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در منطقه خلخال و در روستای زرج آباد قسمتی از روستا و در محدوده شهرستان اردبیل در روستای ابربکوه تنها برق سه خانوار قطع می باشد که در امر نیرورسانی موضوع عادی تلقی می شود.

معاون بهره برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان اردبیل با بیان اینکه به رغم بارش سنگین برق قطعی کامل در هیچیک از مناطق اردبیل نداشتیم، گفت: در حال حاضر نیرورسانی در اردبیل به صورت عادی و در شرایط مطلوب انجام می شود.

عبداللهیان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بارش برف درهای رحمت را به روی مردم استان گشود، افزود: امیدواریم مردم نیز با رعایت حقوق شهروندی در خدمات رسانی گسترده شرکت برق را یاری کنند.

وی گفت: با توجه به برودت و سردی هوا و بارش برف در تمامی نقاط استان و مشکل تردد در خیابان‌ها و معابر شهری و روستایی از مردم درخواست داریم تا برف بام ساختمان‌های مسکونی را روی سیم‌ها و کابل های شبکه‌های برق نریزند چرا که این امر سبب پاره شدن سیم‌ها و قطع برق می شود.

عبدالهیان با تقدیر از تلاش همکاران عملیاتی و اتفاقات گفت: تمامی اکیپ های عملیاتی و اتفاقات شرکت توزیع برق استان اردبیل به صورت شبانه روزی در حالت آماده باش کامل هستند تا هر گونه خاموشی موردی را رفع کنند.