بوشهر- مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی بوشهر گفت:در ۹ ماه سال جاری رسیدگی به ۲ هزار و ۴۳۴ پرونده دادخواست کارگری و کارفرمایی در استان بوشهر انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصدق کشاورزی دوشنبه شب در نشست هم اندیشی با اعضای هیأت‌های تشخیص و حل اختلاف اظهار داشت: یکی از برنامه‌های این اداره کل، نظارت و مشاوره‌های مستمر و آموزش‌های لازم جهت جلوگیری از اختلافات ما بین کارگر و کارفرما در محیط کار که از طریق تفاهم و توافق حل و فصل می‌شود، چرا که بهترین تصمیم توافق خواهد بود که در نهایت موجب جلوگیری از سرگردانی مراجعان، کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها و تسریع در حل و فصل اختلافات خواهد شد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی بوشهر با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وظایف شبه قضائی دارد، اظهار کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در ۹ ماه سال جاری ۲ هزار و ۴۳۴ پرونده دادخواست کارگری و کارفرمایی را رسیدگی کرده است.

بررسی ۱۵۴۲ پرونده مشاغل سخت و زیان آور

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی بوشهر بررسی درخواست بازنشستگی پیش از موعد مشاغل سخت و زیان آور را یکی از وظایف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر عنوان کرد و گفت: بالغ بر هزار و ۵۴۲ پرونده از ابتدای سال جاری تا کنون در این زمینه در مراجع اداری این اداره کل استان بررسی شد.