همدان- رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: هرگونه استفاده از ظرفیت‌های شهرداری به نفع جناح، حزب و کاندیدای مشخصی ممنوع بوده و باید بی‌طرفی حاکم باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود مسگریان شامگاه سه‌شنبه در صحن علنی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به در پیش بودن انتخابات خبرگان و شورای اسلامی اظهار کرد: روز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ به طور قطع مردم شریف ایران و به طبع آن شهروندان همدانی یک روز تاریخی دیگر را با مشارکت بالا در پای صندوق‌های رأی‌گیری رقم خواهند زد.

وی افزود: توجه به جمهوریت در قالب انتخابات ترسیم و محقق می‌شود و وظیفه همه ما این است که شرایط را برای حضور گسترده و مشارکت بالای مردم فراهم کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به نقش شهرداری گفت: تا زمان انتخابات شهرداری همدان باید حرکات و اقداماتی انجام دهد تا رضایت شهروندان را بیش از پیش جلب کند تا باعث تقویت مشارکت عمومی شود.

مسگریان خاطرنشان کرد: شهرداری پیشانی خدمت‌رسانی به مردم است و باید با تکمیل پروژه‌ها و رفع نیازهای مردم زمینه مشارکت بالا را فراهم کند.

وی با اشاره به لزوم اصل بی‌طرفی شهرداری در انتخابات بیان کرد: به هیچ عنوان نه باید از هرگونه امکانات و ظرفیت شهرداری به نفع حزب و جناح خاصی در انتخابات پیش‌رو استفاده شود

رئیس شورای اسلامی شهر همدان عنوان کرد: اگر کارمندی خارج از وقت اداری فعالیت انتخاباتی می‌کند ایرادی ندارد اما نه باید از ظرفیت‌های شهرداری برای تبلیغ یک کاندیدا استفاده شود.