لنگرود -فرماندار لنگرود بر لزوم آشنایی دانش آموزان با هویت ملی تاکید کرد و گفت: نسل جوان باید به سلاح دیانت برای آینده بهتر مسلح شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا جلالی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با مدیر کل کانون پرورش فکری و جوانان گیلان با بیان اینکه متأسفانه جوانان امروزی ما از مباحث دیانت فاصله گرفته‌اند، اظهار کرد: اگر امروز شاهد انحطاط اخلاقی در جامعه هستیم این متأثر از سطحی نگری در حوزه‌های دینی است.

وی با بیان اینکه در کنار علم آموزی و خلاقیت، دانش آموزان را به سلاح دین مجهز کنیم و در این زمینه رسالت بزرگی بر دوش داریم که باید به آن عمل کنیم، افزود: باید تلاش کنیم دانش آموزان با هویت ملی آشنا شوند و این امر مستلزم نقش آفرینی مدیران است.

جلالی با اشاره به تلاش دشمن برای هدف قرار دادن باورهای ملی و مذهبی آن را خطرناک توصیف کرد و گفت: نوک پیکان این حملات متوجه جوانان است و می‌طلبد تمام همت خود را برای تقابل با آن به کار گیری کنیم.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بر لزوم مشارکت آگاهانه مردم به ویژه جوانان در پای صندوق‌های رأی تاکید کرد و افزود: حضور در انتخابات علاوه بر این اینکه تکلیف است حق نیز هست و باید از آن به خوبی استفاده شود.