کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: تکمیل طرح سامانه گرمسیری در سرپل ذهاب در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد طیب صحرایی ظهر چهارشنبه در دیدار مردمی و معتمدین شهرستان سرپل ذهاب که در بقعه متبرکه احمدبن اسحاق انجام گرفت پس از بیان مطالبات و مشکلات مردم توسط تعدادی از نمایندگان مردم این شهرستان، اظهار کرد: شهرستان سرپل ذهاب همانند سایر شهرستان‌ها مجموعه مشکلات را در کنار فرصت‌ها و ظرفیت‌ها می‌بینیم که با توجه به مسائل مطرح شده باید توجه بیشتری برای رفع آن در نظر گرفت.

وی با اشاره به اینکه رفع مشکلات و استفاده از ظرفیت‌های شهرستان همت بیشتری از مسئولان می‌طلبد، افزود: بر اساس لزوم رسیدگی و گره گشایی از آنها در جلسه شورای اداری این سفر اولویت‌های مهم است استان مورد بحث و تصویب خواهد شد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: مسئله آب رسانی به عنوان مهمترین مسئله استان و به ویژه شهرستان سرپل ذهاب مورد توجه بوده و در راستای هموار کردن این مشکل امروز پروژه آبرسانی مجتمع هشت روستایی افتتاح شد و قرار است تا پایان سال روستاهای بیشتری به این جمع بپیوندند.

صحرایی با تاکید بر پیگیری سامانه گرمسیری، گفت: این سامانه باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد تا به هرچه زودتر به نتیجه و تکامل برسد که در این راستا طی هفته‌های گذشته با برگزاری جلسات متعدد اجرا و تکمیل این طرح بزرگ در شهرستان سرپل ذهاب دنبال شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مردم و مسئولین در مسیر رشد همیشه هم مسیر هستند، گفت: در برکت و فضای انقلاب اسلامی تجربه‌ای در حال مرور است که پیش از این سابقه مشابه نداشتیم و پیش از این مردم و مسئولین با هم با نهایت صداقت صحبتی نداشتند.

استاندار کرمانشاه برکات انقلاب حاصل خون شهدا و همراهی مردم دانست و عنوان کرد: این برکات در استان کرمانشاه و شهرستان سرپل ذهاب با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و هرآنچه که امروز از امنیت و اقتدار داریم همگی زیر سایه این انقلاب بوده و از این امنیت در خارج از مرزها نیز برای مردم دفاع شده است.

وی اضافه کرد: پیش از انقلاب مطلقاً امکان دفاع واقعی از داشته‌های خود را نداشتیم و در کشوری زندگی می‌کردیم که نفر اول مملکت اجازه تصمیم گیری مستقیم را نداشته اما امروز هرکس چشم ناپاک به آب و خاک ما داشته باشد به شکل شایسته‌ای ادب می‌شود.

استاندار کرمانشاه به فرصت سرنوشت سازی که در انتخابات مجلس در اختیار مردم قرار می‌گیرد، مطرح کرد: اگر به دنبال شرایط بهتر و مطلوب‌تری هستیم باید با مشارکت در انتخابات و حضور در این عرصه انتخاب آگاهانه را مورد نظر داشت.

صحرایی ادامه داد: انقلابی اسلامی این شرایط را ایجاد کرده که مردم با حضور در انتخابات آگاهانه عمل کنند و تصمیم گیری کنند بنابراین با حضور در انتخابات یازدهم اسفند ماه از این فرصت برای صعود در مسیر رشد استفاده کنند.