مشهد- معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات مردمی ویژگی برجسته نظام است، گفت: مردم، انقلاب خود را دوست دارند و پای آن هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدهادی طباطبایی صبح پنجشنبه در همایش آموزشی توجیهی فرمانداران در شعب اخذ رأی انتخابات (۱۱ اسفند) مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات نشان لبیک به ندای رهبری است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی خطاب به نمایندگان فرماندار گفت: حضور شما نشان دهنده این است که در مسیر امتداد خون شهدا گام‌های خود را در مسیر انقلاب برداشتید.

وی با اشاره به جایگاه والای و پر عظمت شهدا ابراز کرد: جمهوری اسلامی ایران ۳۲۰ هزار شهید فدای انقلاب کرده است و همچنان این مسیر را حفظ می‌کند.

طباطبایی با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات مردمی ویژه برجسته نظام است، افزود: مردم، انقلاب خود را دوست دارند، پای آن هستند و در مسیر حفظ آن جان خود را فدا خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی خراسان رضوی به وظیفه و رسالت نمایندگان فرماندار اشاره و ابراز کرد: رسالت دولت برگزاری انتخاباتی سالم و بدون هیچ‌گونه شبهه‌ای است، لازمه برگزاری انتخابات سالم دقت نمایندگان فرماندار است.

وی ادامه داد: هیئت اجرایی ما معتمدان مردم هستند و همین معتمدان حداقل ۳ نفر و حداکثر ۹ نفر را به عنوان اعضای شعبه معرفی می‌کنند و آن‌ها هستند که انتخابات را اجرا می‌کنند.

طباطبایی با اشاره به اینکه نباید رأی دادن با تأخیر انجام شود، افزود: اخذ رأی جای رأی دادن است نه جای توقف بیش از آن و این وظیفه سنگینی است، شما باید از نیروی انتظامی بخواهید علاوه‌بر امنیت، نظم شعبه را نیز برقرار کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی خطاب به نمایندگان فرمانداران گفت: مدیریت کلان شعبه به عهده شماست. شما نماینده فرماندار و ستاد انتخابات هستید نباید مشکلی در مسیر و برگزاری انتخابات باشد.

وی افزود: ما متعهد شدیم که امسال رأس ساعت ۸ انتخابات را برگزار کنیم که مستلزم این است شما قبل از روز انتخابات، مسلط بر شعبه باشید.