روزنامه انگلیسی تایمز در گزارشی به نقل از یک مسوول امنیتی رژیم صهیونیستی از وضعیت بغرنج نتانیاهو پس از گذشت بیش از ۱۰۰ روز از جنگ غزه، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه تایمز در گزارشی به نقل یک مسوول امنیتی رژیم صهیونیستی نوشت: کابینه جنگی اسرائیل که پس از جنگ غزه تشکیل شده، در آستانه فروپاشی قرار دارد.

در ادامه این گزارش آمده است: بنیامین نتانیاهو در مقام نخست وزیر وضعیت بسیار شکننده‌ای دارد و در شرایط کنونی در حال وقت‌کشی است.

براین اساس، در شرایط کنونی کابینه جنگی رژیم صهیونیستی به ریاست نتانیاهو، ابهامات بسیاری درباره ادامه جنگ در غزه و یا موافقت با آتش بس در راستای آزادی ۱۳۶ اسیر اسرائیلی که همچنان در غزه هستند، دارد.

به نوشته تایمز انگلیس، اختلافات میان اعضای کابینه جنگی رژیم صهیونیستی تنها به همین مسائل محدود نمی شود و درباره اینکه پس از پایان جنگ، چه طرفی در غزه قدرت را در دست خواهد داشت، نیز تنش های متعددی وجود دارد.

این اختلافات تا حدی شدت گرفته است که روز گذشته وبگاه صهیونیستی واللا، گزارش داد که یواف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تلاش داشته با خشم و ناراحتی وارد دفتر نتانیاهو شود و شرایط تا سطح درگیری فیزیکی نیز بغرنج شده است.