سنندج-فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: سعادت و سربلندی ایران اسلامی مرهون خون پاک شهیدانی است که جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار امان‌اله گشتاسبی پیش از ظهر سه شنبه در اجلاسیه مادران قهرمان‌پرور در سنندج اظهار کرد: شهدای ما با تقدیم جان خود موجب سعادت و سربلندی ایران اسلامی شدند.

وی افزود: رحمت خدا بر همه شهدای انقلاب اسلامی که با حریت و عظمت در راه عزت و استقلال این کشور جان خود را تقدیم کردند و به نیابت همه هم رزمان خود در سپاه بیت‌المقدس خدمت تمام مهمانان به ویژه مادران قهرمان پرور که در این مراسم حضور دارید خیرمقدم عرض می‌کنم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه در مجموعه سپاه پاسداران در سراسر کشور این مراسم برگزار می‌شود عنوان کرد: از اینکه ما هم در سنندج میزبان مادران قهرمان‌پرور هستیم به خود می‌بالیم.

سردار گشتاسبی با تاکید بر اهمیت از خود گذشتگی و ایثار شهدا ابراز داشت: همه ما بر این امر واقف هستیم که عزت، سربلندی و اقتدار ایران عزیز و رشد و تعالی و حرکت آن و پیشرفت‌های آن مدیون ایثار و از خودگذشتگی فرزندان رشید این مرز و بوم بوده و شهدای این سرزمین مانند هاله نور می‌درخشند.

وی ادامه داد: امروز همه افتخار ما در ایران اسلامی و سایر کشورهای اسلامی به برکت امامین انقلاب اسلامی است و امروز رهبر معظم انقلاب پرچم‌دار این نهضت الهی و نورانی است و از تمام دستگاه‌ها و بخش‌ها که در راستای برگزاری این مراسم همراه ما بودند تقدیر می‌کنیم.

گفتنی است؛ در این همایش از مادران شهدای استان تقدیر شد.