قزون- معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین گفت: وجود ۲ هزار هیات در استان قزوین بیانگر میزان نفوذ و ارتباط هیات‌های مذهبی با مردم است و باید از این ظرفیت برای مقابله با دشمن استفاده کرد.

حجت الاسلام حسن محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح چله انقلاب در استان قزوین اظهار کرد: این طرح از سالروز شهادت سردار دل‌ها آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت.

وی افزود: اجرای برنامه‌های متعدد برای مبلغین از جمله روایت پیشرفت یکی از برنامه‌های این طرح است که با حضور روحانیون و همراهی دستگاه‌های مختلف انجام شده تا مبلغین با پیشرفت‌های انقلاب اسلامی از نزدیک آشنا شوند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین بیان کرد: روحانیون یکی از بهترین رسانه‌های ممکن را برای انتقال پیام به مخاطب دارند و تلاش خواهند کرد تا در نبرد تبیینی امروز و جهاد تبیین به بهترین شکل از این تریبون استفاده کرده و دستاوردهای انقلاب را به مردم معرفی کنند.

وی تاکید کرد: در راستای همین سیاست و تلاش برای جهاد تبیین روحانیون از ظرفیت اعتکاف نیز استفاده کرده و تلاش می‌کنند تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای معتکفان مخصوصاً معتکفان نوجوان و جوان تبیین کنند.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه طرح موضوع جهاد تبیین برای اولین بار در بین مداحان و مسؤولین هیات‌های مذهبی بیانگر جایگاه و اهمیت هیات است، تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد تا از ظرفیت هیات و مداحان برای تبیین استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: وجود ۲ هزار هیات در استان قزوین بیانگر میزان نفوذ و ارتباط هیات‌های مذهبی با مردم است و طبیعتاً فعال شدن این هیات‌ها می‌تواند سد محکمی در برابر توطئه‌های دشمن باشد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین بیان کرد: استفاده از ظرفیت مدارس و ایجاد ارتباط بین مبلغین و مبلغات با دانش آموزان نیز یکی دیگر از برنامه‌های ما محسوب می‌شود.

وی در پایان از توانمندسازی روحانیون در راستای جهاد تبیین و انتخابات خبر داد و ادامه داد: برگزاری همایش ویژه روحانیون از دیگر برنامه‌های پیش رو خواهد بود.