بجنورد_ دستیار استاندار خراسان شمالی در امر مردمی‌سازی دولت گفت: برگزیدن شعار «دولت مردم و ایران قوی» توسط رییس جمهور نشان دهنده باور قلبی پرچم‌داری مردم در عرصه‌های مختلف است.

به گزارش خبرنگار مهر حمید نظریان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مرکز خراسان شمالی که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به مقوله مردمی‌سازی و اقدامات دولت سیزدهم در طی دو سال اخیر اظهار کرد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف رمز پیشرفت انقلاب اسلامی و فائق شدن بر مشکلات است.

وی در ادامه افزود: برگزیدن شعار «دولت مردم و ایران قوی» توسط رئیس جمهور نشان دهنده باور قلبی پرچم‌داری مردم در عرصه‌های مختلف است.

دستیار استاندار خراسان شمالی در امر مردمی‌سازی دولت بیان کرد: مدیریت صحیح دولت در میدان مبارزه با کرونا مورد اعتراف همگان است و این مهم نیز در سایه هم‌افزایی گروه‌های مختلف جهادی و مردمی اتفاق افتاد.

نظریان با اشاره به انتصاب دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت بیان کرد: شکل‌گیری ساختار متناظر در استان‌ها با هدف معرفی نمونه‌های موفق از مردم‌سازی مسائل در عرصه‌های مختلف است.

دستیار استاندار خراسان شمالی در امر مردمی‌سازی دولت گفت: سه ساحت مشارکت در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری، اجرا و نظارت مومنانه بر عملکرد مسئولین اهداف متعالی مردمی‌سازی دولت است.

وی تصریح کرد: ساخت ابنیه راه‌های ارتباطی در اسفراین، رفع مشکل آب در روستای پیربز بجنورد و… بخشی از نمونه‌های مشارکت مردم در مقوله اجرا است.