لامرد - امام جمعه شهرستان لامرد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما علاوه بر تاثیرات جهانی خود منشا خدمات زیادی به مردم شده است گفت: باید ثمرات و برکات انقلاب در آستانه دهه فجر به مردم گفته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد جواد آزاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته لامرد که در مصلای الغدیر شهر لامرد برگزار شد گفت: خداوند می‌فرماید اگر بندگانم استغفار کنند من آنها را می‌بخشم و یکی از اعمال مهم ماه رجب استغفار است.

امام جمعه شهرستان لامرد به در پیش رو بودن ایام دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: انقلاب ما که به پشتوانه مردم و با اراده و اعتماد به خداوند سبحان پیروز شد و روی کار آمد زمینه بیداری اسلامی در کل دنیا شد.

وی با اشاره به موضوع قیام ملت‌های آزاده علیه ظلم اظهار کرد: این برکت و آزادیخواهی‌ها به برکت انقلاب اسلامی است و چه خوب است در این جشن و سرور و این ایام برکات انقلاب را به مردم نشان داده و بازگو کنیم.

حجت الاسلام آزاد با بیان این مطلب که حضور در انتخابات وظیفه همگان است اذعان داشت: در این شرایط حساس باید خدمات انقلاب اسلامی را بیان کرد و همین لامرد خودمان مولود و زایده انقلاب است و باید قدردان بود و برای نسل جدید کارهای صورت گرفته را بازگو کرد.

وی تاکید کرد: کسانی که می‌خواهند به هر کاندیدای مجلسی رأی دهند باید نسبت به تدین و کارایی این شخص و موارد دیگر نیز توجه داشته باشند.

حجت الاسلام آزاد ادامه داد: دولت برای معیشت مردم قدم‌های خوبی برداشته که گاهی بازتاب پیدا نمی‌کند و باید در مقابل مشکلات، صبر همراه با بصیرت زینبی داشت.

امام جمعه لامرد افزود: از حضور ارزشمند معتکفان به ویژه نوجوانان و جوانان تشکر می‌کنم و امید است از این ایام به خوبی بهره معنوی و اخروی را ببرند که این حضور نسل‌های جدید پس از انقلاب با این آئین، علاقه و ارادت مردم به ارزش‌های الهی و دینی است.