تربت جام- امام جمعه تربت جام گفت: راز ماندگاری انقلاب اسلامی حمایت و حضور مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تربت جام اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی که در واقع باید این عامل را از ارکان گفتمان انقلاب اسلامی بدانیم مساله حضور و حمایت مردمی است.

امام جمعه تربت جام ادامه داد: اگر مردم پای کار انقلاب نمی‌آمدند قطعاً انقلاب به پیروزی نمی‌رسید، هم در پیروزی انقلاب اسلامی و هم در حیات و ادامه حیات انقلاب اسلامی مساله شماره یک مساله حضور و حمایت مردم است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: مساله مردم یک اصل اسلامی است، بدون حضور مردم نمی‌توان به حیات ادامه داد و به هدف‌ها رسید، چیزی که باعث امنیت کشور است حضور مردم در صحنه حمایت از انقلاب اسلامی است حضور مردم هیچ جایگزینی ندارد و اگر حمایت مردم را کنار بزنیم نمی‌شود با هیچ قدرت دیگری خلأ حضور مردم را پر کرد.

اسلامی افزود: هویت انقلاب اسلامی حضور مردم است و انتخابات یکی از عرصه‌هایی است که نشان دهنده حضور مردم در حمایت از نظام است و هم یکی از حقوق مردم است.

امام جمعه تربت جام تاکید کرد: هنگامی که انتخابات پرشور حداکثری با انتخاب اصلح رخ بدهد سرنوشت کشور به سمت سلامتی رقم خواهد خورد و ادامه حیات نظام، امنیت کشور و مدیریت صحیح آینده کشور برای حل مشکلات کشور را تضمین می‌کند و پشتوانه قدرتمند انقلاب در مقابله با دشمنان است.