کرمانشاه- مسئول ستاد اعتکاف استان کرمانشاه با اشاره به استقبال مردم از مراسم اعتکاف، از حضور بیش از ۷۰۰۰ کرمانشاهی در مراسم اعتکاف کرمانشاه خبر داد.

عباس سروری در گفت‌و گو با خبرنگار مهر به استقبال مردم استان کرمانشاه از مراسم ایام ماه رجب به ویژه اعتکاف، اظهار کرد: این مراسم در استان کرمانشاه در ۳۷ مسجد مهیای برگزاری آئین معنوی اعتکاف شدند که از این تعداد ۹ مرکز و مسجد در شهر کرمانشاه و ۲۸ مسجد دیگر در شهرستان‌های برگزار کننده این مراسم هستند.

وی با تاکید بر تعداد ثبت‌نام کنندگان در مراسم اعتکاف، افزود: در حال حاضر بیش از هفت هزار نفر از کرمانشاهیان که در مساجد برای مراسم اعتکاف ثبت کردند در حال حاضر در این مساجد حضور دارند که بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر از آنها در شهرستان کرمانشاه و مابقی مربوط به سایر شهرستان‌ها هستند.

مسئول ستاد اعتکاف استان کرمانشاه تصریح کرد: آئین معنوی اعتکاف از غروب چهارم بهمن ماه همزمان با سالروز ولادت امام علی (ع) آغاز شده و تا مدت سه روز این مراسم برپا خواهد بود.

سروری در پایان عنوان کرد: مسجد جامع و مسجد چهارمین شهید محراب در شهرک الهیه برای اعتکاف بانوان، مسجد حاج شهبازخان و مسجدالنبی (ص) برای اعتکاف آقایان، مسجد عمادالدوله و مسجد آل آقا برای اعتکاف دانش‌آموزان پسر و دختر و مسجد دانشگاه رازی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است.