مدیر مرکز کنوانسیون رامسر در مرکز و غرب آسیا از آغاز کار رادیو تالاب در آستانه روز جهانی تالاب‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا زمانی مدیر مرکز کنوانسیون رامسر در مرکز و غرب آسیا گفت: در آستانه روز جهانی تالاب‌ها (۱۳ بهمن ماه)، اولین اپیزود از مجموعه پادکست «رادیو تالاب» با معرفی «تالاب بین‌المللی انزلی» منتشر شد.

وی ادامه داد: اولین اپیزود رادیو تالاب با معرفی تالاب بین‌المللی انزلی در سکو و برنامه کاربردی castbox هم اینک آماده شنیده شدن است.

وی اظهار داشت: مرکز کنوانسیون رامسر در مرکز و غرب آسیا با هدف آشنایی بیشتر علاقمندان با تالاب‌های بین‌المللی ایران و منطقه اقدام به تهیه و پخش مجموعه پادکستی با عنوان رادیو تالاب در ۱۲ قسمت به زبان فارسی کرده است و در نظر دارد به زودی محتوای انگلیسی آن را نیز تهیه و منتشر کند.

مدیر مرکز کنوانسیون رامسر در مرکز و غرب آسیا گفت: در این مجموعه پادکست، علاقمندان می‌توانند، اطلاعاتی عمومی پیرامون تالاب‌های بین‌المللی ایران و در آینده نزدیک، منطقه مرکز و غرب آسیا را به زبانی ساده در دسترس داشته باشند و بشنوند.

زمانی گفت: شما اکنون می‌توانید رادیو تالاب را در مرورگرهای اینترنت، جست‌وجو کنید و یا در قسمت جستجوی کست باکس آن را بیابید، این پادکست رادیویی همزمان با روز جهانی تالاب‌ها پخش رسمی خود را آغاز خواهد کرد.