بجنورد_ مسوول بسیج سازندگی شهرستان بجنورد گفت: جهادگران و بسیجیان شهرستان بجنورد به مناسبت ایام الله دهه فجر یک میلیون اصله نهال در مرکز خراسان شمالی غرس می‌کنند.

علی حمیدی منش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره با به همکاری مجموعه‌های جهادی خراسان شمالی و شهرستان بجنورد برای کاشت نهال در سطح مرکز استان اظهار کرد: بر اساس توافق انجام شده و با همکاری گروه‌های جهادی و مجموعه‌های سازندگی در سطح شهرستان بجنورد، نیروهای بسیجی در طرح کاشت نهال همکاری و مشارکت می‌کنند.

مسؤول بسیج سازندگی شهرستان بجنورد ادامه داد: در این طرح با همکاری گروه‌های جهادی و بسیجیان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان بجنورد و برای مشارکت در طرح کاشت یک میلیارد درخت در سطح کشور، در شهرستان بجنورد نیز بالغ بر یک میلیون اصله نهال کاشت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جلسه هماهنگی این طرح بین دستگاه‌های اجرایی همچون منابع طبیعی و نیز قرارگاه عملیات جهادی پهنه‌ای شهرستان بجنورد، بسیج سازندگی و نیز بسیج ادارات و اقشار مرکز استان برگزار و این همزمان با ایام الله دهه فجر طرح کاشت یک میلیون اصله نهال توسط بسیجیان شهرستان بجنورد در مناطق شهری و روستایی آغاز و تا پایان سال ادامه پیدا می‌کند.