بیرجند-مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان جنوبی با اشاره به نقش رسانه در گسترش مردم سالاری گفت: چند پروژه شاخص برای استان تعریف شده که امیدواریم ثمره آن در ۶ ماه اول سال آتی مشخص شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اسماعیل فاطمی ظهر سه شنبه در بازدید از خانه مطبوعات خراسان جنوبی و در جمع اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات ضمن تقدیر از همراهی و همکاری اصحاب رسانه در بازنشر اخبار سازمان همیاری شهرداری‌ها و مدیریت شهری به تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های سازمان پرداخت.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان جنوبی ضمن تأکید بر اهمیت رسانه‌ها در آگاه سازی افکار عمومی گفت: نقش رسانه‌ها در گسترش مردم سالاری بر کسی پوشیده نبوده و این رسانه‌ها می‌توانند در ادبیات هر کشور مؤثر واقع شود.

فاطمی ضمن تاکید بر اهمیت رسانه خصوصاً در حوزه مدیریت شهری و اقتصادی تأکیدکرد: نقش رسانه‌ها در گسترش مردم سالاری بر کسی پوشیده نبوده و این رسانه‌ها می‌توانند در ادبیات هر کشور مؤثر واقع شوند.

وی تعامل و ارتباط با رسانه‌های جمعی را از برنامه‌های اصلی سازمان همیاری عنوان کرد و افزود: گسترش این تعاملات موجب هم افزایی بیشتر گردیده و تسریع روند حل مشکلات را به دنبال خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان جنوبی تصریح کرد: هدف از این دیدارها، ایجاد ارتباط نزدیک تر بین رسانه‌ها و مجموعه مدیریت شهری و نیز استفاده از ایده‌ها، انتقادات و پیشنهادات جامعه رسانه‌ای می‌باشد

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های سازمان در حوزه عمرانی، سرمایه گذاری و بازرگانی گفت: علیرغم وجود مشکلات مالی در سال‌های گذشته اقدامات خوبی توسط سازمان در در حوزه‌های سرمایه گذاری در سطح استان و کشور صورت گرفته است.

فاطمی افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته برای سال آینده چند پروژه شاخص تعریف شده که امیدواریم ثمره آنها در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۳ مشخص شود.

در ادامه این نشست مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان جنوبی با اشاره به گستردگی فعالیت‌های سازمان در سال جدید یادآور شد: پروژه‌های مختلفی در حوزه‌های سرمایه گذاری، عمرانی تعریف شده که بی شک با همکاری همکارانم در مجموعه سازمان همیاری شهرداری‌ها در سال جدید شاهد اتفاقات خوبی در استان خواهیم بود.