سقز_مدیر تعاون روستایی کردستان از افتتاح و بهره‌برداری رسمی از چهارمین روستا بازار شبکه تعاون روستایی کردستان در سقز خبر داد و گفت: این وعده در دهه فجر محقق می‌شود.

بهرام کوشکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر چهارمین روستا بازار که در شهرستان سقز قرار دارد مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: این بازارچه، چهارمین روستا بازار استان و در زمینی به مساحت یک هزار و ۳۰۰ متر مربع و در ۲۹ غرفه ۱۲ متری همراه با پارکینگ احداث شده است.

کوشکی تصریح کرد: روستا بازار مذکور از محل منابع داخلی اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی این شهرستان و به مبلغ ۲۸ هزار میلیون ریال احداث شده است.

مدیر تعاون روستایی کردستان گفت: به این ترتیب با احتساب این بازارچه، تعداد روستا بازارهای شبکه تعاون روستایی کردستان به ۴ بازارچه واقع در شهرهای سنندج، سقز، دیواندره و قروه رسیده است.

کوشکی اذعان کرد: از مزایای این بازارچه اینکه تمامی محصولات کشاورزی را می‌توان با قیمت مناسب‌تر از بازار عرضه کرد.

وی گفت: هدف از احداث چنین بازارهایی ایجاد بستری مناسب برای عرضه تمام محصولات کشاورزی با کیفیت و مورد نیاز مردم در یک مکان است.

مدیر تعاون روستایی کردستان خاطرنشان کرد: احداث فاز دوم روستا بازار در سنندج و سایر شهرستان‌های استان در برنامه مدیریت تعاون روستایی کردستان قرار دارد.