یزد- در راستای اجرای مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به استان یزد، مجتمع قضایی شهید صدوقی یزد افتتاح و بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس کل دادگستری استان یزد، روز چهارشنبه در مراسم افتتاح مجتمع قضایی شهید صدوقی یزد اظهار کرد: بهبود و ارتقاء فضای فیزیکی که شرایط کاری و محیطی را برای کارکنان اداری و قضایی رضایت بخش‌تر می کند، به طور مستقیم در ارتقاء سطح خدمات به مردم و تکریم ارباب رجوع اثرگذار است.

غلامعلی دهشیری عنوان کرد: به طور متوسط ۹۰ هزار ساعت از عمر یک مقام قضایی و یا کارمند اداری در محیط کار می گذرد که باید این محیط را محیطی، امن و آرام و رضایت‌بخش برای کارکنان فراهم کرد.

وی، بهبود فضای فیزیکی را اثرگذار در افزایش بازده کاری کارکنان دانست و گفت: دستگاه قضایی یکی از پر ترددترین دستگاه های خدمت رسان در نظام اسلامی است که سختی کار مضاعفی بر کارکنانش وارد می شود بنابراین از این رو باید شرایط محیطی محل کار را تا سرحد امکان بهبود بخشید.

رییس کل دادگستری استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود، انتخابات را یک عرصه مهم در کشور ذکر کرد و افزود: امروز برای رقم زدن تمدن نوین اسلامی نیازمند همراهی و یکدلی و اتحاد هستیم که امیدواریم با حضور پرشکوه و پرشور مردم در انتخابات یازدهم اسفندماه بار دیگر شاهد آن باشیم.