رامسر- فرماندار رامسر اعتبارات صرف شده برای پروژه های دهه فجر را در شهرستان ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم شیرود عشوریان چهارشنبه شب در مراسم گرامیداشت شورای آموزش و پرورش در اردوگاه شهید میرزا کوچک خان با بیان اینکه در دهه مبارک فجر ۲۰ پروژه با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان بهره برداری و کلنگ زنی خواهد شد، گفت: مردم فرهیخته شهرستان رامسر با همدلی و همنوایی، پیشنهادات و یادآوری‌ها در کنار هم به بحث و بررسی می‌نشینند.

وی با بیان اینکه تلاش جمعی سبب موفقیت شورای آموزش و پرورش شد، تصریح کرد: برای توسعه آموزش و پرورش نیازمند اندیشه‌های بلند و دل‌های پاک هستیم و علت موفقیت‌ها حضور میدانی و تلاش جمعی است‌.

فرماندار شهرستان رامسر خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۲ به همت یکایک مسؤولان در استان و کشور در سه بخش ساماندهی سواحل رتبه برتر کشوری، پدافند غیر عامل رتبه برتر استانی، شورای آموزش و پرورش رتبه برتر استانی را کسب کردیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان رامسر گفت: آموزش و پرورش شهرستان رامسر پروژه مهر درخشش خوبی داشته است.

رحمت الله حسینعلی ثانی رئیس آموزش و پرورش رامسر نیز با اشاره به اینکه هر جا کمبودی احساس کردیم تیم آموزش و پرورش در کنار ما قرار گرفتند، تصریح کرد: در سال گذشته ۱۰۰ رتبه برتر کشوری و استانی کسب کردیم و در سال جاری حدود از ۱۵۰ رتبه برتر کشوری و استانی داریم و رتبه ۵ امتحانات نهایی را کسب کردیم.

وی خاطر نشان کرد: خیرین در کمک به مدارس پای کار هستند.