بندرعباس - پروژه های دور سفر دوم رئیس جمهور به هرمزگان با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در بستک افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام عین اللهی پنجشنبه شب در روز دوم سفر به هرمزگان برای بهره‌برداری از پروژه تکمیل بیمارستان فارابی بستک و افتتاح پروژه‌های بهداشتی به شهرستان بستک سفر کرد.

عین‌اللهی ابتدا با حضور در گلزار شهدای این شهرستان ضمن عطرافشانی گلزار شهدای ۸ سال دفاع مقدس با شهدا تجدید میثاق کرد. بهره برداری از مرکز خدمات جامع سلامت بستک دیگر برنامه سفر وزیر بهداشت به بستک بود.

در ادامه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از پروژه تکمیل بیمارستان فارابی بستک و افتتاح پروژه‌های بهداشتی بهره برداری کرد.

وی همچنین مرکز خدمات جامع سلامت شهری و پایگاه سلامت غیرضمیمه شهری بستک را افتتاح کرد که این مرکز خدمات جامع سلامت شهری بازیربنای ۵۰۰ متر مربع و ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال و پایگاه سلامت غیرضمیمه شهری شماره ۱ با زیربنای ۲۵۰ مترمربع و ارزش ۵۰ میلیارد ریال از پروژه‌های افتتاح شده در بستک است.

کلنگ‌زنی فاز ۲ همراه سرا بیمارستان فارابی بستک باحضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شد. این همراه‌سرا با زیربنای ۴۵۰ متر متربع در ۲ طبقه و ۱۲ اتاق با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال توسط خیر سلامت فواد بوخش ساخته می‌شود.