شماری از معترضان به حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی در جنگ غزه، همزمان با سفر رئیس جمهور این کشور به ایالت میشیگان تظاهرات کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، گروهی از حامیان فلسطین در میشیگان همزمان با سفر «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا به این ایالت در اعتراض به حمایت او از رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

همزمان با حضور بایدن در کارزار انتخاباتی خود در شهر وارن در ایالت میشیگان شماری از حامیان فلسطین در برابر محل برگزاری این کارزار تبلیغاتی دست به تظاهرات زدند. آمریکایی های عرب تبار در وارن در نزدیکی دیترویت تجمع اعتراضی علیه سفر بایدن به این ایالت برگزار کردند. آنها به حمایت دولت او از رژیم صهیونیستی در جنگ غزه اعتراض کردند.

حاضران در این تظاهرات با در دست داشتن پرچم های فلسطین و دست نوشته هایی و سردادن شعار، حمایت خود را از غزه اعلام کردند. بر روی پارچه نوشته ها نوشته شده بود: دادن مالیات آمریکا به تل آویو را متوقف کنید، حالا آتش بس در غزه را برقرار کنید، فلسطین را آزاد کنید.

جو بایدن روز پنجشنبه به ایالت میشیگان سفر کرد، در این ایالت که بالاترین تراکم آمریکایی های عرب تبار در آمریکا را دارد، وضعیت او برای انتخابات با توجه به حمایت از رژیم صهیونیستی در جنگ غزه دشوار خواهد بود.