شاهرود_ مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان از مسدود شدن دو محور مواصلاتی شاهرود_آزادشهر و میامی_ عباس آباد خبر داد و گفت: عملیات برف روبی و نمک پاشی برای این محورها در حال انجام است.

امیر عمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه بارش برف از شب گذشته محورهای استان سمنان را سفید پوش کرده است، ابراز داشت: هم اکنون دو محور اصلی شاهرود_آزادشهر و میامی_ عباس آباد به دلیل برف مسدود شده است، ابراز داشت: مأموران راهداری در این محورها حضور داشته و عملیات امداد رسانی در حال انجام است.

وی ضمن بیان اینکه این دو محور و همچنین محور توسکستان به سمت گرگان نیز ایمنی لازم را ندارد، افزود: از مسافران تقاضا می‌شود از تردد در این محورها به طور جد خودداری کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه عملیات برف روبی و نمک پاشی توسط راهداران در حال انجام است، ابراز داشت: این محورهای مذکور تا اطلاع بعدی مسدود اعلام شدند تا پاک سازی مسیر کامل انجام شود.

عمیدی در ادامه اضافه کرد: گردنه‌ها و محورهای استان سمنان مستعد تردد و رانندگی در این شرایط نامساعد جوی نیستند لذا از هموطنان درخواست داریم در همان شهری که هستند تا فردا بمانند تا دید کافی را برای تردد داشته باشند و جاده‌ها نیز باز شوند.