سنندج_دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، گفت: رسانه‌های معاند به گونه‌ای تولید محتوا می‌کنند که مردم ایران فقط کاستی‌های مملکت را می‌بینند و دستاوردهای آن ناچیز جلوه می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر حسینی صبح دوشنبه در نشست روشنگری انتخابات و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: با تلاش خادمان نظام اسلامی این انقلاب مسیر تعالی خود را همچنان طی می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها به راحتی اذهان مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهند، افزود: عصر امروز، عصر رسانه است و زندگی ما هم چه بخواهیم و چه نخواهیم وابسته به رسانه می‌باشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، افزود: رسانه‌هایی که اختصاصاً ضد مذاهب شیعه و سنی فعالیت می‌کنند از سوی یک دشمن مشترک هدایت و راهبری می‌شوند و اغلب مردم از ماهیت این رسانه‌ها اطلاع ندارند.

حسینی اظهار کرد: متأسفانه برخی از آحاد جامعه از جنگ شناختی و ادراکی دشمن تأثیر گرفته‌اند و احساس می‌کنند ایران اسلامی در رویارویی با دشمنانش قدرت و جدیت ندارد اما در حقیقت قدرت و توانایی ایران مافوق تصور است.

تلاش دشمن ناچیز جلوه دادن دستاوردهای نظام است

وی تاکید کرد: رسانه‌های معاند به گونه‌ای تولید محتوا می‌کنند که مردم ایران فقط کاستی‌های مملکت را می‌بینند و دستاوردهای آن ناچیز جلوه می‌کند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، خاطرنشان کرد: وقتی در جامعه چالشی پیش می‌آید، رسانه‌های معاند بلافاصله با مغلطه کردن، این چالش را پای تمام مسؤولان و کارکنان نظام می‌نویسند.

وی تصریح کرد: در هر مملکتی افرادی پیدا می‌شوند که کم کاری کنند و یا مرتکب فساد شوند و نباید آن را به تمام کارکنان تعمیم داد. اکثر افرادی که در نظام اسلامی مشغول فعالیت هستند افرادی خدوم و پرتلاش هستند که هدفشان تعالی مملکت و خدمت به مردم جامعه است.

حسینی با اشاره به وضعیت مملکت ایران قبل از انقلاب، عنوان کرد: شاه مملکت یک دست نشانده بود و از خود اختیاری نداشت اما جوانان امروزی چون آن فضا را ندیده‌اند فکر می‌کنند شاه یک شخصیت افسانه‌ای بوده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در ادامه با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات اسفند ماه، تصریح کرد: کارمندان به عنوان قشر تحصیل‌کرده و فرهیخته جامعه باید دستاوردهای نظام و سیاه نمایی رسانه‌ای توسط دشمن را برای مردم تبیین کنند.