میناب - رییس دادگستری شهرستان میناب گفت: امروز امنیت و رفاه در جامعه را مدیون شهدایی هستیم که با ایثار و فداکاری از مملکت و اسلام دفاع کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی بلادر صبح دوشنبه در مراسم آیین عبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا بیان داشت: امروز امنیت و رفاه در جامعه را مدیون شهدایی هستیم که با ایثار و فداکاری از مملکت و اسلام دفاع کردند و درحال حاضر انتظار شهدا از ما این است که امانتداری صدیق برای آنها باشیم.

بلادر اظهار داشت: هرآنچه را داریم از برکت خون شهدایی است که از جان و مال خود برای عزت ایران اسلامی گذاشتند و نباید رشادت ها و ایثارگر ی های آنها را فراموش کنیم.

وی عنوان کرد: زیارت قبور مطهر شهدا نشان دهنده حفظ و احترام به ارزش‌های انقلاب و اسلام است و فلسفه حضور مسوولان و کارکنان در گلزار شهدا این است که ما همچنان بر عقاید خود مانده‌ایم و پاسدار خون شهدا و ادامه دهنده راه آن‌ها هستیم.

در این مراسم رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب، قضات و کارکنان دستگاه قضایی شهرستان میناب و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران میناب ضمن قرائت فاتحه و غبارروبی و گل افشانی مزار شهدای انقلاب و گمنام با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.