بیجار_مدیر شرکت گاز بیجار گفت: در طی یک سال گذشته ۱۳ روستای بیجار از نعمت گاز برخوردار شدند.

هیوا فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته در طی سال گذشته تعداد ۱۳ روستای بیجار از نعمت گاز برخوردار شدند.

وی افزود: همچنین گاز رسانی به ۲۴ و احد صنعتی انجام شده و تلاش همکاران در این مسیر ادامه دارد.

فتوحی به اقدامات انجام شده در راستای مقاوم سازی، زیر بنایی و پایداری فشار گاز اشاره کرد و بیان داشت: تعداد پنج پروژه مقاوم سازی و زیر بنایی و پایداری فشار گاز در شهرستان بیجار انجام شده و اشتراک پذیری ۱۳۵۰ مورد شهری و روستایی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: همچنین تعداد ۷۵۰ مورد علمک شهری و روستایی نصب شده است و با تلاش‌های صورت گرفته کلنگ زنی گازرسانی به ۶ روستا در دهه فجر امسال انجام خواهد شد.

وی به میزان اعتبارات تخصیص یافته اشاره کرد و ابراز داشت: مجموع اعتبارات تخصیصی تا کنون برای کلیه پروژه‌ها حدود ۸۹ میلیارد تومان بوده است.

مدیر شرکت گاز بیجار عنوان کرد: همچنین ۶۵ کیلومتر شبکه گاز در اقطار مختلف شهرستان بیجار اجرا شده است.

۳۷ هزار و ۸۰۰ مشترک گاز در شهرستان بیجار وجود دارد

فتوحی در بخش دیگری از سخنان خود به تعداد مشترکین گاز اشاره کرد و گفت: کل اشتراک شهرستان ۳۷ هزار و ۸۰۰ مشترک است و کل علمک شهرستان ۲۴ هزار و ۸۰۰ مورد است.

وی به میزان بهره مندی مردم از نعمت گاز اشاره و تصریح کرد: کل روستاهای گازدار در شهرستان بیجار ۲۳۱ مورد است و تمام پنج شهر شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند.

فتوحی اضافه کرد: کل شبکه گذاری ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مربع بوده و کل ایستگاه‌های تقلیل فشار، اندازه گیری و حفاظت از زنگ ۷۷ ایستگاه می‌باشد.

وی ادامه داد: همچنین کل اشتراک صنعتی، کشاورزی و مرغداری شهرستان ۲۷۱ مورد است و تعداد جایگاه Cngسه مورد می‌باشد.

فتوحی خاطر نشان کرد: خوشبختانه تمام روستاهای بیجار از نعمت گاز برخوردار هستند و این چند روستا که کلنگ زنی دارند جمعیتی به میزان یک یا دو خانوار را دارا می‌باشند و شرکت گاز تعهد خود را بر اساس روستاهای قابلیت گازرسانی بالای بیست خانوار که ۲۰۲ مورد هستند انجام داده است.