شیراز-تیم سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهدای فراشبند با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، آموزشی و حمایتی رایگان به عشایر، به مناطق عشایری «اسلام آباد» و «حسین آباد» شهرستان فراشبند اعزام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس مرکز خدمات جامع سلامت شهدای فراشبند با گرامیداشت دهه مبارک فجر، گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، تیم سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهدای فراشبند با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، آموزشی و حمایتی رایگان به عشایر، به مناطق عشایری «اسلام آباد» و «حسین آباد» شهرستان فراشبند اعزام شد.

مرضیه خاتونبان افزود: این برنامه با هدف ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی، آموزشی و حمایتی با همکاری بسیج جامعه پزشکی شهرستان فراشبند، در منطقه عشایری «حسین آباد» و «اسلام آباد» اجرا شده است.

وی بیان کرد: در این برنامه، بیش از ۵۰ نفر از عشایر این منطقه به صورت رایگان از خدمات ویزیت پزشک، دارو، مراقبت‌های مامایی و فشار خون بهره مند شدند.

خاتونبان گفت: تیم سلامت شبکه بهداشت و درمان فراشبند با همکاری بسیج جامعه پزشکی شهرستان در طول سال و به مناسبت‌های مختلف با هدف کمک به بهبود سطح سلامت محرومان به روستاهای کم برخوردار و محروم اعزام می‌شوند.