اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان گفت: تک تک مردم ایران باید وارد میدان انتخابات شوند و رأی دهند تا کشور در حصار امنیت کامل باقی بماند و ملت ایران در چشم دشمنانش ابهت پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید محمود میرفیضی عصر امروز سه شنبه در پنجمین همایش سراسری انتظامی با گروه‌های مرجع و اقشار تأثیرگذار استان خوزستان تاکید کرد: تک تک مردم ایران وارد میدان انتخابات شوند و رأی دهند، حضور مردم باعث ناکامی دشمن می‌شود، نظام جمهوری اسلامی تقویت می‌شود و کشور در حصار امنیت کامل باقی می‌ماند و ملت ایران در چشم دشمنانش ابهت پیدا می‌کند.

وی افزود: دشمنان با سناریوهای مختلف سعی دارند که اتفاقات خوب در کشور ایران اسلامی رخ ندهد، لذا ما باید به اندازه توان اقداماتی در حوزه‌های اقتدار آفرینی، امید آفرینی و اعتقاد آفرینی انجام دهیم.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: خداوند متعال را شاکرم که پس از ۲۵ سال در استان خودم خدمت‌گذاری مردمی باشم که همیشه موقعیت شناس و با بصیرت در بزنگاه‌ها ثابت کردند هرجایی که نظام به حمایت، پشتیبانی و جانفشانی نیاز داشته باشد، حضور دارند.

وی عنوان کرد: دشمنان هنوز مردم ایران و به‌خصوص عشایر، طوایف و بزرگان استان خوزستان را نشناختند که ریشه و پیوند در حوزه ملی و اعتقادی وجود دارد و در هر زمانی که نیاز باشد، وظایفشان را انجام می‌دهند.

سردار میرفیضی گفت: همه باید وظایف خودمان را به خوبی انجام دهیم تا هرکسی به اندازه سهم و ظرفیت خود مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کند.